vineri, 25 decembrie 2009

bb2

se pare ca in seara asta am chef de scris. ceea ce nu se intamplata foarte des. asa ca am sa scriu cateva din periperiile cu bb2. am facut analizele speciale destul de tarziu, adica prin noiembrie, rezultatele au iesit abia la inceputul lui decembrie si soc, toxoplasmoza a iesit pozitiva si la igg si la igm. cu toate ca avusesem boala candva in copilarie. ceva nu era in regula. asa ca mai refa analizele la alt laborator plus una in plus:indice de aviditate. alt stres si mai mare. din fericire am intalnit o dr. foarte cumsecade si mi-a recomandat un medic la sp. colentina, parazitolog. rezultatele au iesit dupa doua zile, la fel pozitive toate trei. in momentul ala chiar m-a apucat disperarea. am luat toate rezultatele si m-am dus la colentina, era singura mea speranta ca voi afla ceva clar. doctorita, o profesionista, de la inceput mi-a spus ca e aproape exclus sa am toxoplasmoza in prezent, iar igm era marit datorita anticorpilor existenti. dar ca imi recomanda totusi alta analiza, cea mai concludenta de fapt, o analiza genetica, testul PCR. si ma banuia de toxocara, alt parazit. facut si pe alea, la toxocara a iesit pozitiv, m-am mai linistit putin, pentru ca boala desi prezenta in organism nu afecteaza copilul deloc. in schimb poate afecta mama, asta e mai putin important la momentul asta. si surpiza dupa doua zile a iesit rezultatul de la PCR, care de obicei venea dupa 10 zile si era negativ. adica nu am boala. in sfarsit rezultatul mult asteptat. oricum la toate ecografiile de pana acum bb e in grafic. vom vedea pe 5 ianuarie alte amanunte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu