luni, 8 iunie 2009

pui mic si-un perete de sare


ieri am fost la salina. am plecat devreme de acasa, sa nu fie aglomerat pe drum. pana acolo o gramada de filtre de politie, din cauza alegerilor iesisera sa prinda eventuali "turisti electorali :). ne inarmasem si cu rabdare ca stiam ca pe centura Ploiestiului se lucreaza. dar a fost bine, fiind weekend nu erau decat vreo 3 muncitori care dadeau la lopata. cand am ajuns cris adormise, dar s-a trezit cand am oprit. ne-am echipat repede si am coborat. jos, racoare, putina lume ca era devreme, aceeasi comercianti cu kichoshenii. produsele din sare, alea 3-4 sortimente sunt mai scumpe decat in buc. am stat vreo 3 ore, timp in care am alergat, jucat gol (fotbal), rontait la covrigi. cand am iesit in jur de 12, erau cel putin 200 persoane la coada. am dat o tura pe la grota miresii, baie n-am facut, din lipsa de inspiratie n-am luat costumatie de plaja. in drum spre calduroasa capitala am mai facut un popas in varf de deal la iarba verde. bine ca am reusit sa ne urnim, ca deja stresul era la cote inalte :).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu