joi, 7 ianuarie 2010

fetita

am fost pe 5 la echograf 4D. nu mi s-a parut mare lucru 4D, doar de vreo 3 ori a schimbat imaginea. e o frumoasa. pentru ca, vom mai avea o fetita. a masurat toate oasele, a vizualizat tot ce trebuia, rinichi, stomac, inima, gurita, toate sunt la locul lor. a insistat mai mult la inimioara ca nu prea reusea sa vada bine. am luat si copiluta, doar ii promisesem cu cateva zile inainte ca mergem sa-l vedem pe bebe, a avut rabdare vreo 10 minute maxim, apoi a iesit cu george si s-au plimbat prin clinica. reactii la vestea ca vom avea fetita, "sigur nu-i baiat?", "felicitari" spus cu juma de gura :) spuse de persoane foarte apropiate. ma amuza vorbele lor dar in acelasi timp ma si necajeste. tre` sa incepem sa ne gandim la nume, parca vad ca tot in ultima saptamana ne hotaram.

5 comentarii:

  1. felicitari si sarcina usoara, cu multa sanatate, in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarcina usoara si sa fiti sanatoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! voi sa fiti sanatoase! stiu ce simti pentru ca si eu astept un bebe si toata lumea crede ca stie ce imi doresc. nu te necaji degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. fetitele sunt adorabile! Felicitari!

    De acum raspunde-le cu un zambet larg:

    = fetita, cum ne doream! sau - Fetita, bineinteles!

    In plus numele de fete sunt mult mai frumoase. Ce spui de Siris? :x

    RăspundețiȘtergere